Hamzah Pengusaha Udang UD.Yusri Sangat Membantu Petambak Dengan Harga Tinggi.

 WARTASULSEL.COM: PANGKEP - Seorang pengusaha muda asal segeri"Hamzah"pemilik UD. Yusri terbilang sangat membantu petambak memasarkan udang paname dan sitto hasil petani tambak.

 Beliau sangat membantu petani tambak sektor hasil dengan membantu masyarakat menyambungkan petambak dengan inportir asing sehingga udang petani dapat terjual dengan harga tinggi.

 Dibuktikan Hamzah, memimpin UD. Yusri dalam usahanya,sangat dijempol oleh masyarakat sekitarnya,namun beliau menyampaikan jika ada petambak yang kepengen menjual hasil tambaknya dengan harga tinggi,diminta untuk menghubungi hamzah hp.082188213499/08114215599,pasti tidak mengecewakan,ungkapnya Hamzah.

 Dibenarkan dari warga, Firman yang termasuk petani tambak" saya petani tambak dulu sebelum kenal dengan Hamzah pemilik UD. Yusri harga udang saya dibeli murah tapi saya jual dengan Hamsah lumayan kita terbantu dengan harga tinggi"ungkap firman.

 Dibuktikan UD.Yusri sempat membeli udang dengan pemilik empang yang terkenal seperti hasil empang Bupati pangkep, Nurdin Halid,bupati polman,ungkap Hamzah.